|
1. |
Niniejszy Regulamin
określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej
przez GSM-SUPPORT z siedzibą w Krakowie, za pośrednictwem
sklepu internetowego
gsm-solutions.pl |
|
|
1. |
Dni robocze -
oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy. |
|
2. |
Dostawa - oznacza
czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez
Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego
w zamówieniu. |
|
3. |
Dostawca - oznacza
podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie
dokonywania Dostawy Towarów: |
|
a) |
firmę kurierską; |
|
b) |
Pocztę Polską S.A.
z siedzibą w Warszawie. |
|
4. |
Hasło - oznacza
ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta
podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych
w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie
Internetowym. |
|
5. |
Klient - oznacza
podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem
i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą
elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży. |
|
6. |
Konsument - oznacza
osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową. |
|
7. |
Konto Klienta -
oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego
rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji
i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta. |
|
8. |
Login - oznacza
indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające
się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane
wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie
Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej
Klienta. |
|
9. |
Przedsiębiorca -
oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową. |
|
10. |
Regulamin - oznacza
niniejszy regulamin. |
|
11. |
Rejestracja -
oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony
w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze
wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego. |
|
12. |
Sprzedawca -
oznacza firmę GSM-SUPPORT z siedzibą w Krakowie, 31-420, ul.
Bitschana 2/38, NIP: 945-185-21-64, REGON: 120203925, będącą
jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. |
|
13. |
Strona Internetowa
Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca
prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie
gsm-solutions.pl |
|
14. |
Towar - oznacza
produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. |
|
15. |
Treść cyfrowa -
oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej. |
|
16. |
Trwały nośnik -
oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub
Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego,
w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości
przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą,
i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji
w niezmienionej postaci. |
|
17. |
Umowa sprzedaży -
oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach
określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. |
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze
Sklepu Internetowego
|
|
1. |
Wszelkie prawa do Sklepu
Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności
intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony
Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów
zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem
logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu
w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie
należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy,
a korzystanie z nich może następować wyłącznie
w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz zgodą
Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. |
|
2. |
Sprzedawca dołoży starań,
aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla
użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych
przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń
oraz typów połączeń internetowych. |
|
3. |
Sprzedawca stosuje
mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów
ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy
na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików
"cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu
na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy
urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian
konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani
w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy
Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce
internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że
wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub
uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu. |
|
4. |
W celu złożenia zamówienia
w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu
korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych
Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta
poczty elektronicznej. |
|
5. |
W celu złożenia zamówienia
w Sklepie Internetowym przez telefon, konieczne jest posiadanie
przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty
elektronicznej. |
|
6. |
W celu korzystania
z Treści cyfrowych dostarczonych przez Sprzedawcę, Klient
powinien posiadać sprzęt spełniający wymagania wskazane każdorazowo
na Stronie Internetowej Sklepu. |
|
7. |
Zakazane jest dostarczanie
przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz
wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony
Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez
Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi
obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich. |
|
8. |
Sprzedawca oświadcza, iż
publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług
świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem
pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki
techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
W szczególności powinni stosować programy antywirusowe
i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą
o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. |
|
|
1. |
W celu utworzenia Konta
Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji. |
|
2. |
Rejestracja nie jest
konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. |
|
3. |
W celu Rejestracji, Klient
powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez
Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony
formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez
wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu
rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne
Hasło. |
|
4. |
W trakcie wypełniania
formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwości zapoznania się
z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie
odpowiedniego pola w formularzu. |
|
5. |
W trakcie Rejestracji
Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera,
który zawierać będzie informacje handlowe od Sprzedawcy na adres
poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu
rejestracyjnym. |
|
|
1. |
Informacje zawarte na
Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy
w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie
Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. |
|
2. |
Klient może składać
zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu lub poczty elektronicznej przez 7 dni
w tygodniu, 24 godziny na dobę. |
|
3. |
Klient może składać
zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu
w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej
Sklepu. |
|
4. |
Klient składający
zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje
zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie
Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "KUP" pod danym
Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po
skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU”
sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez
wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie
Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam i płacę” lub „Zamawiam i
zobiowiązuję się do zapłaty”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia
do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za
wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych
kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową
sprzedaży. |
|
5. |
Klient składający
zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer
telefoniczny podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
Klient składa zamówienie przez telefon podając Sprzedawcy nazwę
Towaru spośród Towarów znajdujących się na Stronie Internetowej
Sklepu oraz ilość Towaru jaką chce zamówić. Następnie, po
skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób Dostawy oraz
formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres
poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny. Każdorazowo
podczas składania przez Klienta zamówienia przez telefon Sprzedawca
informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów oraz
łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także
o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany
ponieść w związku z Umową sprzedaży. |
|
6. |
Po złożeniu przez Klienta
zamówienia za pośrednictwem telefonu, Sprzedawca prześle na Trwałym
nośniku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub
korespondencyjny informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy
sprzedaży. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie
Towaru będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, jego cenę, koszt
Dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie
Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową
sprzedaży. |
|
7. |
Klient składający
zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na
adres e-mail podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
Klient w wiadomości przesyłanej do Sprzedawcy, podaje
w szczególności: nazwę Towaru, kolor oraz jego ilość, spośród
Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu. |
|
8. |
Po otrzymaniu od Klienta
drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w §4 ust. 10,
Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem
poczty elektronicznej, podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych
Towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób Dostawy wraz
z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich
dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu
Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że
zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty
elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar.
Na podstawie podanych przez Sprzedawcę informacji, Klient może
złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy
wskazując wybraną formę płatności oraz sposób Dostawy. |
|
9. |
Złożenie zamówienia
stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy
sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia. |
|
10. |
Po złożeniu zamówienia,
Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. |
|
11. |
Następnie, po
potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej informację
o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja
o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem
Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4
ust. 9 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje
zawarta Umowa sprzedaży. |
|
12. |
Po zawarciu Umowy
sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając
je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub
pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania
zamówienia adres. |
|
|
1. |
Ceny na Stronie
Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny
brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy
i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany
ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient
będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu
zamówienia. |
|
2. |
Klient może wybrać
następujące formy płatności za zamówione Towary: |
|
a) |
przelew bankowy poprzez
zewnętrzny system płatności PayU. |
|
b) |
kartę płatniczą poprzez
zewnętrzny system płatności PayU. |
|
c) |
kartą płatniczą (Visa,
Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic),
obsługiwane przez firmę eCard
S.A. |
|
d) |
przelew bankowy poprzez
zewnętrzny system płatności ecard.pl, obsługiwany przez firmę eCard S.A. |
|
e) |
płatność na raty
obsługiwaną przez zewnętrzny system płatności PlatformaRatalna.pl. |
|
3. |
Klient jest każdorazowo
informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu
o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za
zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy
sprzedaży. |
|
4. |
W wypadku niewywiązania
się przez Klienta z płatności w terminie o którym
mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy
termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na
Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie
płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie
tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku
bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności,
Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie
o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. |
|
|
1. |
Sprzedawca jest
zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez
wad. |
|
2. |
Sprzedawca zamieszcza na
Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych
potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. |
|
3. |
Termin Dostawy
i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu
liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2. |
|
4. |
Termin Dostawy
i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu
liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy
sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za
pobraniem”. |
|
5. |
Zamówione Towary są
dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany
w formularzu zamówienia. |
|
6. |
W dniu wysłania Towaru do
Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta
informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. |
|
7. |
Klient powinien zbadać
doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy.
W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Klient
ma również prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego
protokołu. |
|
8. |
Sprzedawca, zgodnie
z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem
Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. |
|
9. |
W przypadku nieobecności
Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu
zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo
lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu,
w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego
odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę,
Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub
telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin
i koszt Dostawy. |
|
|
1. |
Sprzedawca zapewnia
Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). |
|
2. |
Jeżeli Towar ma wadę
Klient może: |
|
a) |
złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. |
|
|
Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez
sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany
Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast
zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru
na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady,
chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową
w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady,
a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby
Klienta inny sposób zaspokojenia. |
|
b) |
żądać wymiany Towaru
wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest
obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę
w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. |
|
|
Sprzedawca może odmówić
zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności
z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez
Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym
sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży
wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi
Sprzedawca. |
|
3. |
Klient, który wykonuje
uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz
wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego
Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. |
|
4. |
Sprzedawca odpowiada
z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie
o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia
się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się
przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru.
Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia
wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia
oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą
bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. |
|
5. |
Sprzedawca w stosunku
do Przedsiębiorców wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu
rękojmi. |
|
|
1. |
Wszelkie reklamacje
związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może
kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. |
|
2. |
Sprzedawca, w ciągu
14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do
reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy
sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. |
|
3. |
Klient może zgłosić
Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem
z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej
i przesłana na adres sales@gsm-support.net. W zgłoszeniu
reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni
rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. |
|
|
1. |
Towary sprzedawane przez
Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta
Towaru bądź dystrybutora. |
|
2. |
W wypadku Towarów objętych
gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji
jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. |
§ 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
|
|
1. |
Klient będący Konsumentem,
który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić
od niej bez podawania przyczyny. |
|
2. |
Bieg terminu na
odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia
Towaru w posiadanie przez Klienta. |
|
|
Klient może odstąpić od
Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie
o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć za pomocą wiadomości
e-mail na adres sales@gsm-support.net. Do zachowania terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. |
|
3. |
W przypadku odstąpienia od
Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. |
|
4. |
Jeśli Klient złożył
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca
przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. |
|
5. |
Sprzedawca ma obowiązek
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem
płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania
z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu
odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej. |
|
6. |
Jeżeli Klient korzystający
z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny
niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych
przez niego dodatkowych kosztów. |
|
7. |
Klient ma obowiązek
zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż
w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy
sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres
Sprzedawcy przed upływem tego terminu. |
|
8. |
W wypadku odstąpienia
Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. |
|
9. |
Jeśli ze względu na swój
charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany
pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy
na Stronie Internetowej Sklepu. |
|
10. |
Klient ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Towaru. |
|
11. |
Sprzedawca dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. |
|
12. |
Prawo odstąpienia od Umowy
sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem
w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz
dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu. |
|
13. |
Prawo odstąpienia od Umowy
sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem
w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są
nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu. |
|
14. |
Prawo odstąpienia od Umowy
sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem
w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych,
które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgoda Konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy. |
|
|
1. |
Sprzedawca świadczy na
rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne: |
|
a) |
Formularz kontaktowy; |
|
b) |
Newsletter; |
|
c) |
Prowadzenie Konta Klienta. |
|
2. |
Usługi wskazane w §11
ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na
dobę. |
|
3. |
Sprzedawca zastrzega sobie
możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu
udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym
poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. |
|
4. |
Usługa Formularz
kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na
Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. |
|
5. |
Rezygnacja z usługi
nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili
i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy. |
|
6. |
Z usługi Newsletter może
skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty
elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz
rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej
Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego,
Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie
przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa
o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. |
|
|
Klient może dodatkowo
podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu
rejestracyjnym w celu subskrypcji Newsletter. |
|
7. |
Usługa Newsletter polega
na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej,
wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje
o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy.
Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów,
którzy dokonali subskrypcji. |
|
8. |
Każdy Newsletter kierowany
do danych Klientów zawiera, w szczególności: informację
o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki
oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji
z usługi nieodpłatnej Newsletter. |
|
9. |
Klient może w każdej
chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie
się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego
w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach
usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola
w Koncie Klienta. |
|
10. |
Usługa Prowadzenie Konta
Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych
w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi
dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu,
umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas
Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień, jak też
historii zamówień już zrealizowanych. |
|
11. |
Klient, który dokonał
Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy,
przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta
Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od
zgłoszenia żądania. |
|
12. |
Sprzedawca jest uprawniony
do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych,
w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub
innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub
postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do
Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami
bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta
zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub inne działania
hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres
niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania
dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca
zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta
i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez
Klienta w formularzu rejestracyjnym. |
§ 12 Ochrona danych osobowych
|
|
1. |
Administratorem danych
osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach
Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach
świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub
w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie,
jest Sprzedawca. |
|
2. |
Sprzedawca przetwarza dane
osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez
Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych
w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie
przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta. |
|
3. |
Zbiór danych osobowych
przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu
Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych. |
|
4. |
Dane osobowe przekazane
Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak
zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych
w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację
i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie
i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania
zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta. |
|
5. |
Każdy kto przekaże
Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz
do ich poprawiania. |
|
6. |
Sprzedawca zapewnia
możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru,
w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta.
Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient
nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył
obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia
odpowiedzialności Klienta. |
|
7. |
Sprzedawca chroni
przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu
zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. |
|
8. |
Sprzedawca przekazuje dane
osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji
Dostawy. |
|
9. |
W przypadku, gdy Klient
wybierze płatność poprzez zewnętrzny system płatności taki jak PayU,
eCard lub PlatformaRatalna.pl jego dane osobowe są przekazywane
w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności wybranemu
podmiotowi wykonującemu usługę płatności. |
§ 13 Rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów
sprzedaży)
|
|
1. |
Zarówno Klient, jak
i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług
drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania
przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą
stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej. |
|
2. |
Klient, który dokonał
Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego
oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na
odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy
z oświadczeniem woli Klienta. |
|
3. |
Sprzedawca wypowiada umowę
o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do
Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej
podany przez Klienta podczas Rejestracji. |
§ 14 Postanowienia końcowe
|
|
1. |
Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych
z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody
i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta
będącego Przedsiębiorcą. |
|
2. |
Treść niniejszego
Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na
nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej
Sklepu. |
|
3. |
W przypadku powstania
sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do
rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania
wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest
prawo polskie. |
|
4. |
Każdy Klient może
skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest
skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów
oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są
i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. |
|
5. |
Sprzedawca zastrzega sobie
prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte
przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie
nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który
obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana
Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od
opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje
Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu
o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą
elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego
Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści
Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę,
co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §13. |
|
6. |
Regulamin wchodzi
w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. |